Izzivi za letalsko industrijo v času, ki ne pozna kompromisov
Kako doseči cilje, vzdrževati kakovost, zmanjševati stroške in izpolnjevati roke?
Z velikimi naložbami v komercialni in vojaški sektor, ki prinašajo veliko število naročil in novih projektov, raste tudi pritisk na proizvajalce v letalski industriji in njihove dobavitelje.
Nova imena, zlasti iz držav v razvoju, kot so Brazilija, Rusija, Indija ali Kitajska (BRIC), so pripravljena nadomestiti vsakogar, ki zaostaja ali pa ne more iti v korak s tempom.
Kako se podjetja odzivajo na te izzive?
Eden od načinov je t.i. Digital Makeover, načelo, ki združuje različne discipline in med drugim omogoča ustvarjanje edinstvenega 3D modela, ki ga je mogoče vitalno preizkusiti, simulirati, izpopolniti in celo doživeti.
Integrirana simulacija
V analizi Lifecycle Insights vidimo, kako dobro je razmerje t.i. specialistične in integrirane simulacije pravilen pristop, ki lahko prinese optimalne rezultate.
Simulacija se lahko uporablja v vseh fazah projekta; od zasnove in priprave ponudbe, od idejne zasnove, do končne gradnje.
Toda tudi po tem, v fazi izdelave prototipov in testiranja, omogočajo simulacijska orodja boljše razumevanje obnašanja strukture in pojava morebitnih težav.
AIRBUS A350 XWB: Prednosti sodelovanja na eni skupni digitalni platformi
Aplikacije na skupni digitalni platformi omogočajo skupinam, ki delajo na velikih in skupnih projektih, optimizacijo procesov in zmanjšanje stroškov.
V preteklosti so bili pri vodilnem svetovnem proizvajalcu potniških letal Airbus projekti slabo pregledni, podatki pa so bili podvojeni zaradi pomanjkanja komunikacije in drugačnih navodil.
Z uvedbo enotne platorme 3DEXPERIENCE in sistema ENOVIA, vsem udeležencem projekta omogočimo dostop do vseh potrebnih podatkov v realnem času in zmanjšamo število konstrukcijskih sprememb, kar omogoča, da program A350 XWB program teče po načrtih.
Airbus poleg sistema ENOVIA uporablja tudi aplikacije CATIA za gradnjo konstrukcije letal, ožičenje in električne komponente, cevovode in kompozitne sestavne dele.
Orodja za analizo in simulacijo SIMULIA, se v Airbusu vse pogosteje uporabljajo tudi za najkompleksnejše nelinearne simulacije.
TAKE OFF WITH REALISTIC SIMULATION!
V brošuri Take off with Realistic Simulation poglejte izvlečke iz zanimivih znanstvenih člankov o uporabi simulacije v letalski industriji in preberite celotne prispevke:
ABAQUS Explicit za napovedovanje poškodb kompozitnih elementov pri trčenju s pticami
Analiza trdnosti ogljikovih vlaken v kompozitnih materialih
ABAQUS XFEM za analizo širjenja razpok v konstrukcijah zrakoplova
Predvidevanje širjenja škode v kompozitnih materialih
Simulacija poškodb na kompozitnih delih, ki jih povzročajo strele