logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890
 

GO-SOFT Konektor

Computer Controls je razvil povezavo med CATIA in SOLIDWORKS CAD paketi in GoSoft ERP sistemom

GoSoft je sodoben ERP sistem, ki omogoča popolno upravljanje operacij v proizvodnih podjetjih in javnih ustanovah. Sistem se dopolnjujejo z naslednji moduli: sistem MES za zbiranje podatkov neposredno iz proizvodnje, sistem CRP za kakovostno načrtovanje proizvodnih virov, sistem DMS za spremljanje dokumentacije in posebne rešitve za bolnišnice (farmacevtske operacije, ponudbe, pogodbe z oddelki).

Razvili so ga v podjetju GOInfo iz Nove Gorice, v ene od prvem informacijskem podjetju v Sloveniji, ki je lastno razvilo za poslovanje v proizvodnih podjetjih. Za razvoj, implementacijo in podporo uporabnikov na ozemlju Hrvaške, Bosne in Hercegovine ter Srbije je odgovorna podružnica GOinfoZG.

Povezava med paketi SOLIDWORKS i CATIA CAD ter sistemom GoSoft ERP ERP lahko deluje na dva načina: prek sistema ENOVIA PLM ali neposredno za vse, ki ne uporabljajo PLM.

Glavna prednost izvajanja s sistemom PLM je, kot že samo ime Product Lifecycle Management pove, upravljanje s celotnim življenjskim ciklusom izdelka, pomeni, da skrbi za fazo, v kateri se nahajajo vaši izdelki: prijava, odjava, sprostitev, zastarelo. Zagotavlja varen dostop do podatkov in omogoča inovativnost z organiziranim timskim delom pri projektih.

GoSoft Konektor je aplikacija, ki neposredno ali prek sistema PLM povezuje in sinhronizira podatke, ki so na eni strani v sistemu PLM ali v datotekah CAD, z ERP sistemom.

Aplikacija je bila razvita tako, da jo je mogoče prilagoditi vsakemu uporabniku med izvajanjem, odvisno od njegovih zahtev in načina izvajanja sistema GoSoft ER.

Glavne funkcionalnosti GoSoft Konektora:

Delo s tehnologijo določenega izdelka

  • Pospešitev tehnologije za nov izdelek
  • Branje in / ali spreminjanje podatkov o obstoječi tehnologiji za določen izdelek
  • Primerjava podatkov o tehnologiji v PLM / CAD in ERP sistemu za posamezne postavke

 

Delo z izdelki

  • Samodejno ustvarjanje novega izdelka neposredno iz sistema PLM / CAD
  • Branje in / ali spreminjanje podatkov o obstoječih postavkah
  • Primerjava podatkov v PLM / CAD in ERP sistemu za posamezne postavke

 

Delo s strukturami BOM

  • Ustvarjanje nove strukture BOM za nov izdelek (del CAD / PLM podatkov, del sistema ERP)
  • Ustvarite strukturo BOM za vse ravni in elemente v sistemu CAD / PLM
  • Preberete in / ali spremenite obstoječo strukturo BOM za obstoječi izdelek
  • Primerjava podatkov strukture BOM v sistemih PLM / CAD in ERP za posamezne postavke

 

Arhiv podatkov

  • Shranite podatke STEP, PDF, DWG, DXF v podatkovni bazi ERP

Prednosti, ki se dosežejo na ta način:

  • Procesi so avtomatizirani
  • Tiskanje različnih tabel ni potrebno
  • Potreba po preklopu iz enega sistema na drugega se izloči
  • Inženirji opravljajo svoje delo – gradijo namesto kopiranja tabel
  • Sistemi se sinhronizirajo sami, ki so logično povezani
  • Podvajanje istih izdelkov je onemogočeno in težave se shranjujejo, kupujejo itd.
  • Možnost napake se zmanjša
  • Prihranite čas in denar